2011/12/27

Nothing special for me on Christmas Day .


 #Merry Christmas Day too you all . Have fun with your celebration ? Waahh , good for you . But not for me . It is like a disaster . A huge disaster . Bahaha ! Pity me :') sekurang-kurangnya aku gembira melihat orang lain gembira . Boleh dikatakan aku ne cuma menumpang kegembiraan orang lain jak kan ? Hmmm , bertambah sedih hati ne . Just pray for me . 

 Ini boleh dikatakan kali pertama dalam tahun 2011 aku meletakkan sebuah picture di post aku kali ini . Actually , aku nak sangat letak sebuah picture ketika membuat sebarang post , tapi aku sendiri tak tahu-menahu nak letak picture jenis dan rupa yang macam mana supaya ianya kelihatan lebih menarik right ? Hmm , picture diatas ini cuma sebagai *contoh sahaja k :D


#Dear boy , i am so sorry about that 'salad' k :')

No comments:

Post a Comment