2011/12/31

Kesedihan disebalik New Year .

 Hello 2012 . First post on 2012 . I wish you all a very Happy New Year . Harap segala impian / hajat yang kamu inginkan akan tercapai . Me ? Huhuhu . Belum terfikir lagi ne maw wish apa for this new year . Hmmm , actually , I really miss my 'friend' . My real friend since 4 tahun dah kenal . Tapi , layak kah aku ne digelar 'kawan' dorang kan setelah apa yang telah aku buat kat dorang . Well , dorang pun taw apa silap aku selama ne . Dorang layak nilai aku sebab they know me better than my self .

 Hmmm , I have a huge problem . Same like you . Aku bukan lah nak jaga tepi kain kamu tapi sekurang-kurangnya selama kita tak berkawan ne aku masih lagi caring about perkembangan kamu . I am sorry kalau perbuatan aku tuh salah :') Walaupun kau dah tak bersama dengan dia lagi , don't be sad k . I know you a strong girl . I still remember , setiap kali kau ada masalah dengan 'si dia' kau pasti akan inbox aku untuk bagi kau semangat kan ? Huhu . I miss that :')

 Tapi , aku tak layak untuk cakap semua tuh . Sorry . If you can give me one more chance , aku akan cuba perbetulkan keadaan . Dan aku nak sangat ceritakan satu masalah aku ne dengan kau . YA ! I know , mungkin bila kau baca ne kau akan cakap bukan aku jak orang kat dunia ne . But the fact is you are my best friend ! My best friend yang aku boleh percaya untuk ceritakan semua masalah aku ne :'(

 Aku nak juga inbox kau to say sorry but i'm scared to do that :'( aku masih belum ada kekuatan untuk buat semua tuh . Tapi , sampai bila aku harus menunggu kan ? :( Hmmm , maybe this situation tidak akan ada jalan penyelesaiannya :') I just pray for the best to you all . May god bless you all .


 *Sorry if this story is all about you . I just want to say that i miss you all :')

No comments:

Post a Comment