2011/10/31

out of order :/

 kehkehkeh . Hari ini banyak sangat aku gelak . gelak sebab itu la , ini la . hehe . aku sendiri pun tak taw apa dah jadi dengan sistem otak aku ne sampai benda remeh-temeh pun aku nak gelakkan . haha . memang ada something yang wrong kat kepala rambut aku ne . kehkehkeh . start from disch la tadi tu . ingatkan nak cerita-2 ja dengan kawan kat sebelah , tup tup . . . . . . mula dah aku gelak sampai time balek . haha . memang sistem saraf otak aku dah mengalami kerosakan . =="

 neh lagi satu . hari ne my boy came to my house . he bought me some chicken from KFC . alaaa , tu kedai atok ku tu ba . haha :p so sambil makan sambil la juga kami berketawa . ha ha ha . lucunya ==" apa yang lucu ? ? aku sendiri pun tidak taw maahh . hehe . sorry for today . out of order aku ne hari . xoxo

No comments:

Post a Comment