2012/04/15

Aku dah biasa dah . .

macam macam aku fikir bila aku dan Nathaniel bersendirian kat rumah . . . nak difikirkan nak tukar lampinnya lagi , lain lagi perangainya yang suka membebel tuh (macam mamynya) huhu . . . dan hari ne terpaksa lah aku menjaganya sendirian sekali lagi sebab dady and mamy keluar rumah awal sedikit hari ini  . . . maklum lah , ada hal sikit yang nak diselesaikan dorang tuh . . .

 nasib baik masa ne Nathaniel tengah nak melelapkan matanya . . so , boleh lah aku nak memBlogging sekarang ne . huhuhu . . . aku dah biasa dah menjaga si Nathaniel ne bersendirian sebab dady and mamy aku bukannya ada selalu kat rumah ne untuk menjaganya . . biasanya bertemankan televisyen jak lah aku kat rumah ne bila Nathaniel dah tidur . kuikuikui . . . nasib aku lah . . kan Nathaniel . . kehkehkeh . . Nathaniel jangan nakal ya . . :D

No comments:

Post a Comment