2011/09/02

kisah ku .


 hello . im not in the mood rite now -___-

 tak taw cmna nak explain gan korang suma . tak payah nak explain lah . hoho . tomorrow feeling aku betul-2 rasa cm kat langit taw . happy sgggtttt ! but today ? cit chat with cyg buccuk pun maw tak maw jak baa . adui . apa kena gan aku neh ? T____T sorry . banyak sangat picture aku nak upload but tak kesampaian .

 *********** amek feel jap .____.

 aku tak taw nak ngadu kat mana lagi . nak ngadu kat mamy dady rasa janggal pula . bb neh soal pribadi aku . soal cinta aku . soal perasaan aku . aku jenis yang sensitif . so bab-2 cintan cintun neh tak brapa nak kepoh sangat kat mamy dady . hoho . aku punya cinta . cinta yang satu yang telah bersama hampir 3 tahun lamanya . aku sayang dia . begitu juga dengan dirinya . suka dan duka kami lalui bersama . susah mahupun senang kami together gader lah lalui . tinggi lampai , hitam manis bak kopi susu , peramah , caring and menurut perintah adalah salah satu sikap kepunyaannya . tak pernah nak melatah . lagi-2 aku yang kena tegur atas sikap ku yang SEDIKIT KURANG AJAR . hehe . sorry buccuk :p ke mana-2 jak mesti nak bersamanya . alhamdulillah . hubungan kami dah mendapat restu . seronok jalan-2 bersamanya time raya(01092011) . mama baba dia pun spoting gileerrr . hehe . tuh yang bikin siuk tuh . haha . emph , banyak sangat kenangan yang terukir bersamanya . tak terkira banyaknya . dia lah cinta yang satu . love 'A' anak sii jaffar . hehe . bueekk :p

 k arr . saya maw mandi dulu . buccuk cm sii buccuk uda . hehe . kbai . xoxo

No comments:

Post a Comment