2011/08/24

mengada-ngada time puasa :3

 dimulai dengan bismillah <3

 hello hello dulu kita . selamat hari raya dan maaf zahir dan batin . auch ! batin ? lain pula aku dengar tuh . begitu ? HAHA ! erm , bila lah maw hari ahad or isnin neh yaa ? hehe . aku dah tak sabar nak hangout with sii ieqa BAKKLAK tuh . haha . sorry bhu ieqa . kau taw juga kan aku memang macam neh . tapi , aku pasti kau tak taw punya sebab kau takda belog kan ? an an an an an ? HAHA ! okay stop :3 aku kat cneh bukan nak berkasih sayang dengan korang macam filem "Ketika Cinta Bertasbih" tuh . waaahh . aku pasti kalian mesti ada nonton tuh filem kan ? alaaa , kan astro ada bagi tengok wayang free saluran indo pek tuh . pity you . wayang free tuh dah habis dah . huahuahuahu :P

 baik lah . ambil feel dulu *************** okay dah ! neh pasal bunga bunga layuan yang terjadi kat manusia . cepat sangat TERconnect dengan manusia lain . ahmaklum lah , dunia sekarang semakin moden , semakin syaitan semuanya . semakin maju , lagi laju lah otak manusia . semakin ada , tambah mengada-ngada lah pula . T___T aduuhh , semuanya ada sudah kan ? tak perlu aku nak bahaskan lagi . stop ! saya mahu tidur . good night . xoxo .

No comments:

Post a Comment