2011/08/20

another story to release my boring time .


 [ <3 ]

 waahh . segar gileerrr selepas habis mandi neh kan ? hehek . dah lama dah aku landing on the bed jee sampai kepala aku neh naik pusing @__@ pity me . by the way , aku tak sabar tunggu kepulangan my mummy neh . maw makan baa . aku lapar . huhu . oh yah , pada hari selasa minggu depan , aku dah buat cadangan neh . tak maw hadir ke sch . hehek . sesak nafas ku disebabkan perhimpunan yang menyeksakan tuh . huh ! gilak babi comel eh ! aku pun pandai sesak nafas tahap maw pengsan baa @__@ ingat kamu jaa kah ? hehek :P ehhh , tadi my old friend a.K.a my best friend call my big bro . ajak aku pergi main futsal sebab doang kekurangan ahli . waaaahhh . punya main siuk tuh kan ? hehek xD maw join kah tidak arr ? ? waduuhhh , gue bingung doonnggg .

No comments:

Post a Comment