2011/05/27

i heart you mamy && dady

 hey guys . memblogging lagi :D nak kongsi cikit tentang kebahgiaan mamy && dady saya ^____^

   pada tanggal 25052011 , itu adalah saat-2 yang paling bahagia buat mamy && dady saya . maw taw kenapa ? sebabnya , pada tanggal tersebut adalah anniversary mamy && dady saya . WOE ! saya pun tumpang gembira diatas kebahgian yang mamy && dady saya telah wujudkan . seseseeehh . paliinnggggg :D we just celebrate a simple && happy day that time . sangggaattt seronok melihat mamy && dady saya bahagia selama beberapa tahun perkhawinan mereka tanpa sebarang arguement . ^___^   wishing mamy && dady live happily ever after . amin :D




  share-2 some picture of them :D






alalaaa , so sweet kan mereka . nak juga macam nih laa nty . *bbooyaahh (!) gelak kau joyah ? tak pelah . yang penting aku tak ganggu mak bapak kau okay :PP



p/s : i heart you mamy && dady . sanggaaatttt taw <3 



No comments:

Post a Comment